"> سرور مجازی کلود - آلمان - خرید سرور ابری -
 

سرور کلود

سرور کلود حرفه ای با منابع اختصاصی

سرور کلود (Cloud) چیست؟

سرورهای ابری بر پایه تکنولوژی مجازی سازی Xen ایجاد شده است،در سرور های کلود به عنوان مثال می توانید به بیش از 10 گیگ رم ارتقا دهید،منابع بصورت اختصاصی ارائه می گردد که در بین کاربران ایرانی این سرور ها بصورت نیمه اختصاصی نیز شناخته می شود.

سرور های ابری بر خلاف سرور های مجازی هزینه بسیار مناسبی دارند از دیگر مزایای سرور های ابری حداقل خرابی و مشکلات سخت افزاری می باشد،چراکه برای ایجاد یک بستری ابری (Cloud) بیش از یک سرور  با منابع مختلف در ارتباط هستند و در صورت وجود مشکل در یک بخشی از این بستر براحتی می توان بدون هیچ گونه قطعی و اختلال در کارکرد سرور ابری،یک سرور جدید در بستر جایگزین شود به همین دلیل در هزینه صرفه جویی می گردد و بیشتر کاربران علاقه مند به سرور های ابری هستند.

از این سو ریبون هاست سرویس ابری (سرور ابری) را به لیست خدمات خود اضافه نموده است،این سرویس با هر نوع سیستم عاملی با دسترسی کامل قابل ارائه بوده و توسط کاربر قابل انتخاب است.

آماده سازی و تحویل این سرویس کمتر از 5 دقیقه می باشد.

این سرویس با IPV4 و IPV6 قابل ارائه می باشد.

سرورهای کلود: پایداری، سرعت و امکانات بی‌نظیر

آیا به دنبال پلتفرمی هستید که میزبانی وب شما را به سطح جدیدی برساند؟ آیا نیاز به یک سرور قوی و قابل اعتماد برای کسب و کارتان دارید؟ با سرورهای کلود ریبون هاست، امکانات بی‌نظیری را تجربه خواهید کرد.

سرورهای کلود در دیتاسنتر هتزنر یکی از بهترین دیتاسنتر های اروپا ارائه می گردد که باعث سرعت بالا و بهره‌وری بیشتر در میزبانی وب شما می‌شود. به دلیل استفاده از فناوری‌های مدرن و پیشرفته، سرورهای کلود میزبانی وب را به سطحی جدیدی از پایداری و قابلیت اطمینان می‌برند.
سرور های کلود ریبون هاست با کنترل پنل اختصاصی که توسط تیم فنی این مجموعه تولید شده است، ارائه می گردد و دسترسی های متفاوت و کاملی در اختیار شما قرار می دهد که براحتی میتوانید سرور خود را مدیریت نمایید.

سرعت یکی از عوامل کلیدی در موفقیت آنلاین است. با سرورهای کلود ریبون هاست، سایت‌هایتان با سرعت بالا لود می‌شود و کاربران شما از تجربه بهتری در استفاده از خدماتتان برخوردار می‌شوند. این سرعت غیرمنتظره باعث کاهش نرخ بازرگانی و افزایش وفاداری مشتریان می‌شود.

سرور های کلود با آپتایم 99 درصد ارائه می گردد و با استفاده از سرور مجازی کلود سایت و یا اپلیکیشن شما همیشه در دسترس خواهد بود.

همچنین، سرورهای کلود ریبون هاست دارای امنیت بالایی می‌باشند. با استفاده از فایروال پیشرفته و رمزنگاری قوی، امنیت داده‌های شما تضمین می‌شود و از حملات احتمالی محافظت می‌کند.

با تیم حرفه‌ای پشتیبانی ریبون هاست، همواره در تمام مراحل استفاده از سرورهای کلود در کنار شما خواهند بود و به شما کمک خواهند کرد تا به بهترین عملکرد و خدمات دسترسی داشته باشید.

در ریبون هاست تغییر IPV4 بصورت رایگان انجام می گردد.

سرور کلود (Cloud)

سرور کلود لینوکس
CPU فضا (هارد) رم پهنای باند مبلغ/ماهانه
1Core 20GB SSD 2GB 20TB
2Core 40GB SSD 4GB 20TB
2Core 80GB SSD 8GB 20TB
4Core 160GB SSD 16GB 20TB
سرور کلود ویندوز
CPU فضا (هارد) رم پهنای باند مبلغ/ماهانه
1Core 20GB SSD 2GB 20TB
2Core 40GB SSD 4GB 20TB
2Core 80GB SSD 8GB 20TB
4Core 160GB SSD 16GB 20TB

هزینه های فوق بصورت ماهانه می باشد و ممکن است با توجه نوسانات ارز قیمت های فوق تغییر نماید.
در صورت نیاز به سیستم عامل دیگر با واحد فروش تماس حاصل نمایید و یا به بخش واحد فروش تیکت ارسال نمایید تا در سریع ترین زمان به درخواست شما رسیدگی و پاسخ داده شود.
در سرور های ویندوز آخرین نسخه Windows Server 2022 ارائه می گردد.